Vlastní e-shop na míru není vždy výhra

Redakce dopopručuje

Proč se vyplatí zvolit truhlářství namísto běžného obchodu s nábytkem?

Zařizujete atypický interiér? Nebo jednoduše toužíte po nábytku, který...

Zdravotnické přístroje a vybavení, bez kterého se neobejdete

Najít spolehlivého partnera ve světě zdravotnického vybavení, který přináší...

Reklamní předměty a firemní dárky

Reklamní předměty se stále udržují na špičce oblíbených marketingových...

Chystáte se rozjet svůj e-shop, protože si správně uvědomujete, že obchod na internetu má budoucnost? V tom případě byste měli důkladně uvážit, jakou bude mít podobu!

Pamatujte na to, že konkurence je dnes velká a pokud chcete mít šanci na úspěch, měli byste se od svých rivalů na trhu co nejvíce odlišit, abyste utkvěli potenciálním zákazníkům v paměti. Současně je třeba důkladně zvážit, komu tvorbu svého e-shopu na míru svěříte!

E-shop na míru vyhoví individuálním potřebám zadavatelů

E-shop na zakázku má hned několik výhod. Především je to skutečnost, že řešení e-shopu je přizpůsobené požadavkům zákazníka, takže jsou pro něho vytvořeny aplikace přímo na míru jeho potřebám. Díky tomu může být e-shop vybaven různými specifickými funkcemi, jež jsou jedinečné a zákazníci si díky nim daný e-shop snadno zapamatují.

Příprava e-shopu na míru musí být zodpovědná

Samotná tvorba e-shopu na míru rozhodně nepředstavuje jednoduchý proces, ale značný důraz je třeba položit již na jeho přípravu. Pouze na základě detailní analýzy je možné garantovat, že nový e-shop navštíví dostatečné množství potenciálních zákazníků a bude tu dobrý konverzní poměr. Výstupy z analytické části pak představují rovněž podklady pro navazující marketing.

E-shop na míru nelze vytvořit za pár dní

Pokud se domníváte, že vytvoření e-shopu na míru není nijak časově náročné, měli byste svůj názoru poupravit. Kvalitní tvůrci e-shopu si se svými návrhy skutečně vyhrají, takže tvorba e-shopu jim zpravidla zabere 1-3 měsíce. Délka přípravy je přímo úměrná množství typů podstránek i požadovaných funkcí na míru.

E-shop na míru si žádá pravidelnou údržbu

Je pochopitelné, že samotným vytvořením e-shopu na míru starosti o něj nekončí. Je totiž nutné pečovat o něj i po jeho uvedení do provozu. Pravidelná údržba aplikace a její správa je bezesporu nutností.

Cena e-shopu vzrůstá přímo úměrně s jeho vybaveností

E-shop na míru není levnou záležitostí, a proto by mělo k jeho pořízení dojít teprve po důkladné rozvaze. Je samozřejmé, že i jeho cena vzrůstá s množstvím typů podstránek a funkcí na míru. Na cenu mají vliv i přidružené služby, k nimž je možné počítat copywriting, webovou analytiku, uživatelské testování i jiné služby, jež se mají kladně odrazit v efektivitě stránek.

Pronájem e-shopu ověří smysluplnost vašeho podnikání

Pokud si nejste svým záměrem úplně jisti, jeví se jako schůdnější řešení pro odstartování vašeho podnikání pronájem e-shopu. Zde si můžete ověřit, zda je váš nápad opravdu nosný, přičemž se můžete soustředit jen na jeho realizaci, protože o provoz stránek se postará pronajímatel. Po určité době se můžete s ohledem na dosavadní výsledky rozhodnout, jestli se vám do e-shopu na míru vyplatí investovat.

Otestovat pronájem e-shopu si můžete až na 60 dní na stránkách www.inshop.cz . Jde o demoverzi e-shopu tradičního řešení od brněnské společnosti Zoner inShop. Demoverze není omezena funkcemi a po jejím uplynutí je možné plynule přejít na pronájem i následný e-shop na míru.

Svět Dnes na Facebooku
euro