Jak na vytvoření vlastního e-shopu

Redakce dopopručuje

Proč se vyplatí zvolit truhlářství namísto běžného obchodu s nábytkem?

Zařizujete atypický interiér? Nebo jednoduše toužíte po nábytku, který...

Zdravotnické přístroje a vybavení, bez kterého se neobejdete

Najít spolehlivého partnera ve světě zdravotnického vybavení, který přináší...

Reklamní předměty a firemní dárky

Reklamní předměty se stále udržují na špičce oblíbených marketingových...

Chystáte se založit si vlastní e-shop, ale nevíte si rady? V dnešní době naštěstí existuje mnoho řešení, jak si e-shop postavit. Pokud do začátku nemáte příliš finančních prostředků, můžete si zvolit již hotové e-shop řešení.

Jestliže ale chcete zákazníkům zboží nabízet ve vlastním, originálním e-shopu, existuje zde možnost nechat si vytvořit e-shop na míru, který vás nebude stát miliony.

Již hotové řešení

Ne každý má na začátku volné finanční prostředky, které může investovat do vlastního řešení e-shopu. Je tu tak možnost zařídit si pronájem e-shopu. Ten funguje tak, že získáte e-shop, který už je naprogramovaný a díky tomu také o mnoho levnější.

Problém je, že podobných e-shopů může být na internetu více. Navíc vám také již hotové řešení nemusí vůbec sedět, a administrace takového e-shopu by pro vás mohla být doslova utrpení. Pak je zde tedy řešení v podobě vytvoření e-shopu na míru podle vašich představ.

Tvorba e-shopu

E-shop na míru už je mnohem více personifikovaný. To znamená, že e-shop bude vytvořen přesně podle vašich představ. Můžete tak své zákazníky oslovit originálním e-shopem, který nikdo jiný na internetu nemá.

Vytvoření e-shopu bývalo dříve opravdu drahou srandou. V dnešní době už jsou ale ceny e-shopových řešení na míru přívětivější, a tak stále více zákazníků volí právě tuto variantu. Důležité ovšem je, abyste vy sami stanovili, co od e-shopu očekáváte a jak by měl být koncipován, aby vám co nejvíce vyhovoval.

Stanovení cílů

Aby mohl takový e-shop skutečně dobře fungovat, je zapotřebí, aby byl přehledný a pro zákazníka co nejvíce jednoduchý. Čím složitější bude proces nákupu či výběru, tím větší šance je, že se váš zákazník již nevrátí.

Je velmi důležité, aby položky v košíku byly přehledně seřazeny a případná aktualizace těchto položek nebyla příliš zdlouhavá. Stejně tak celkový proces platby a výběru doručení, je důležitý co nejvíce zjednodušit. Bez toho to nepůjde. Zákazníci zkrátka nechtějí trávit na e-shopu půl hodiny, než zaplatí za zboží v košíku.

Stejně tak je ale třeba myslet tak trochu na sebe. Pokud bude za snadným uživatelským prostředím zdlouhavá a těžkopádná administrace, moc si nepomůžete. Dbejte proto na to, aby i administrace e-shopu byla co nejjednodušší.

Stejně jako zákazník, ani vy nechcete přidávat jednu položku dvě hodiny, když by se to dalo zvládnout během pěti minut. Jednoduchou administrací ušetříte čas, který pak můžete věnovat svým zákazníkům.

Jak tedy na e-shop

Rozhodně si promyslete, zda se vám vyplatí hotové řešení nebo spíše řešení na míru. Vezměte v potaz vše, od velikosti e-shopu až po váš počáteční finanční kapitál. Určitě se nebojte zeptat se odborníků, kteří vám poradí, které z řešení je nejvhodnější právě pro vás.

Mezi tradiční e-shopové řešení patří Zoner inShop od brněnské společnosti Zoner, které je na trhu již řadu let. V základu nabízí pronájem e-shopu, který je možné následně rozšířit na zakázkový e-shop.

Svět Dnes na Facebooku
euro