Rok 2018 se zatím nese ve znamení mnoha změn. Většinou se aktuální změny týkají dopravy, zdravotnictví nebo přídavků na děti, ale v oblasti fungování algoritmů vyhledávačů a přizpůsobení optimalizace pro vyhledávače neboli SEO se dějí neustále a minulý rok nebyl výjimkou. Přece jenom v roce 2017 jsme zaregistrovali mnoho novinek a změn, které svět SEO nemálo ovlivnily.

Pojďme si říct to nejdůležitější, co se ve světě SEO stalo, zmiňme si ty nejzásadnější novinky, které jsme museli zaregistrovat a které jsme se museli naučit používat. Toto jsou změny, které ovlivnily práci mnoha SEO konzultantů na světě.

Mobilní vyhledávání

Obrovský důraz se kladl na mobilní vyhledávání. Na základě toho, že bez chytrého telefonu neujdeme ani krok, se Google rozhodl, že mobilní vyhledávání bude jedním z hlavních aspektů algoritmu. Na základě mobilního vyhledávání budou zobrazovány výsledky ve vyhledávání v určitém pořadí. Díky mobilnímu vyhledávání budou upřednostňovány ty stránky, které se rychleji načítají nebo které jsou v mobilní verzi.

Obrázky

Velké změny nastaly i u obrázků. Ty jsou v současné době skutečně více vyhledávané než kdykoliv předtím. Není se čemu divit, že vyhledávače z obrázků udělaly takzvané infografiky, což je obrázek, k němuž je taky popis plný základních a potřebných údajů.

Hlasové vyhledávání

K dalším novinkám loňského roku se přidalo i hlasové vyhledávání. Uživatelé skutečně čím dál víc používají svůj hlas k zadávání příkazů, dotazů. Během letošního roku by se mělo hlasové vyhledávání ještě zlepšit – je dost možné, že na konci letošního roku budeme skutečně hlasové vyhledávání před tím klasickým upřednostňovat. Marketingoví specialisté by se na něj měli zaměřit.

Je to jen část změn, protože algoritmy vyhledávačů google.cz a seznam.cz se mění každým rokem.

Svět Dnes na Facebooku
  • 13
    Shares