Obsahový marketing, copak to asi bude za novinku, která má spasit vaše podnikání, říkáte si? Mnozí podnikatelé, ať už ti začínající nebo ti, kteří už jsou ve vodách byznysu více zběhlí, mají často k marketingu a jeho osvědčeným nástrojům odmítavý postoj. Snad proto, že úspěch marketingových kampaní je obtížně měřitelný a nedá se zcela garantovat. Také pochopitelně něco stojí  a to může být pro klienta nerovnice, o kterou nestojí. Jenže, obsahový marketing, jak vám jen dnes představíme, je zjednodušeně řečeno sázkou na jistotu. Pojďte spolu s námi zjistit, jak může pomoci právě vám.

Písmena, slova, věty, to je oč tu běží

Pokud chcete někomu něco důležitého sdělit, máte několik možností komunikace. Můžete k lidem promlouvat nebo své myšlenky a cíle prezentovat prostřednictvím textu. Jste-li podnikatel, tedy ten, kdo chce propagovat svou službu či produkt za účelem jejího prodeje, pak text bude zaměřen na vaše klienty, protože právě je chcete přesvědčit k nákupu, ideálně opakovanému. Zdá se vám to jednoduché? Ano, je to jednoduché. Jen s těmi správnými slovy může být trochu potíž a na to jsou tu jiní.

Mistři slova z oboru marketingu

Napsat takový text, který by přesvědčil vámi vybranou cílovou skupinu, není snadné. Obsahový marketing skýtá mnohem víc, než by snad byla krátká firemní hesla či reklamní slogany. Podrobně se tomuto oboru věnuje obsahová agentura. Ta má za úkol vytvářet takový obsah, který bude weby či firemní blogy činit dlouhodobě atraktivní pro své čtenáře – klienty.

Co vše sem spadá?

Jak jste již pochopili, nejedná se o obyčejné texty či prázdný obsah. Obsahový marketing zahrnuje copywriting – tj. tvorba textů pro weby, tiskové zprávy – tj. sdělení, která mají za úkol informovat klienty či širokou veřejnost o nějakých novinkách z vaší firmy, ale také sem patří obsah blogů. Získat náskok před konkurencí, k tomu vám pomůže tento marketingový nástroj, který není žádnou novinkou. Čím více se bude psát o vás, vašem produktu či službě, tím vyšší je šance, že je někdo zakoupí. Jde totiž nejen o to, vyvolat v lidech potřebu koupě, ale hlavně o to, aby koupil právě u vás. A v tomto vysoce konkurenčním světě to znamená jediné, být o krok napřed, být viděn, v tomto případě být čten…

Svět Dnes na Facebooku
  • 15
    Shares