Žádný učený z nebe nespadl, a proto i tvoření obsahu stránek přes WordPress je běh na dlouhou trať. Když se vytváří nové stránky od píky, je vždycky potřeba brát v potaz, nejen kvalitní obsah, ale také jeho celkové uspořádání, protože obojí hraje velkou roli v očích čtenáře.

Čas je do obsahového marketingu lepší investovat předem a své stránky si zorganizovat hned při jejich vytváření, protože když vám na ně nebudou chodit čtenáři, často už bývá pozdě něco takového řešit. Obsahový marketing stojí nějakou tu práci, ale rozhodně se do něj vyplatí investovat nejen váš čas, ale také píli a zkušenosti a to proto, že když svou práci odvede dobře, dostane se vám mnohých výhod, jako je – zlepšení povědomí o vaší značce, zvýšené hodnocení od vyhledávačů, vyšší spokojenost zákazníků či lepší provoz na vašich stránkách.

Tudíž jestli chcete, aby vaše WordPress stránky byly kvalitní a navštěvované, musíte přemýšlet nad jejich obsahem a webhostingem. A pro začátek do svých úvah zapojte tyto body:

Obsah má vždycky přednost před vzhledem

I když je organizace a stylizace WordPress stránek také důležitá, hlavní je, aby obsah za něco stál. Je jedno, jestli plytký článek zvýrazníte podtrháváním, barvami nebo kurzívou, obsah pořád bude nudný. Naproti tomu článek, který bude obsahovat ponaučení, nějaký životní příběh, zajímavosti, důležité informace bude čtenáře bavit číst, i když bude celý napsaný jenom písmem Times New Roman o velikosti 12.

Stránky WordPress nejsou deníček

Při vytváření stránek je potřeba vytvořit určité hranice, za které vaše články nepůjdou. Pokud jsou vše WordPress stránky zaměřené na recenze knih, článek o funkci motoru tam nemá co pohledávat. Obsah by měl být vždycky strukturovaný a promyšlený – stejně jako když píšete detektivku, musíte od začátku vědět, kdo je vrah a jak ho do příběhu zakomponovat, přičemž na stejném principu byste měli i psát. Musíte pro svůj obsah mít plán a tím směrem stránky pohánět. Stránky WordPress by neměli sloužit jako vaše vrba, nemůžete tam psát jednoduše cokoliv, co vás zrovna ten den napadne. Obsah musí mít nějaký jasný cíl a vymezení, ačkoliv je zřejmé, že ze začátku je nutné vyzkoušet, co přesně bude na vaše čtenáře působit.

Stanovujte si reálné cíle

Když si plánujete obsah svých stránek WordPress, musíte mít stanovený nějaký cíl, za kterým se budete ubírat. Ovšem v tomto případě to není jako u diety, kdy si řeknete, že do konce týdne shodíte deset kilo, v překladu, že si do konce týdne najdete dvacet dalších čtenářů. Ačkoliv by cíle měly být konkrétní, o takové konkrétnosti nelze tak úplně mluvit. Kromě toho je lepší si stanovovat cíle na delší časové úseky – př. mým cílem je, aby si o mém produktu dozvědělo, co nejvíce lidí, nebo chci, aby patřil do prvních deseti stránek při vyhledávání klíčového slova ve vyhledávači. Jedná se o reálné cíle, jejichž realizace ale bude samozřejmě vyžadovat vaši práci a snahu.

https://svetdnes.cz/wp-content/uploads/pexels-photo-1181354-1024x684.jpeghttps://svetdnes.cz/wp-content/uploads/pexels-photo-1181354-150x150.jpeginfo@press-media.czTipyŽádný učený z nebe nespadl, a proto i tvoření obsahu stránek přes WordPress je běh na dlouhou trať. Když se vytváří nové stránky od píky, je vždycky potřeba brát v potaz, nejen kvalitní obsah, ale také jeho celkové uspořádání, protože obojí hraje velkou roli v očích čtenáře. Čas je do obsahového marketingu lepší...Svět Dnes, zprávy z vašeho kraje. Svět Dnes vám přináší zprávy z vašeho kraje, České republiky a celého světa.
Svět Dnes na Facebooku
  • 24
    Shares