Které marketingové strategie byste měli využít v době vánočního nakupování pro zvýšení konverzí?

Redakce dopopručuje

Proč se vyplatí zvolit truhlářství namísto běžného obchodu s nábytkem?

Zařizujete atypický interiér? Nebo jednoduše toužíte po nábytku, který...

Zdravotnické přístroje a vybavení, bez kterého se neobejdete

Najít spolehlivého partnera ve světě zdravotnického vybavení, který přináší...

Reklamní předměty a firemní dárky

Reklamní předměty se stále udržují na špičce oblíbených marketingových...

Vánoční nákupní horečka se teď naplno rozjede, a to zejména s Black Friday a Cyber Monday. Je proto důležité se na tuto vlnu svátečního nakupování připravit a poskytnout svým zákazníkům neodolatelné nabídky.

Oprašte své popisy produktů

Lidé se stále více ubírají k e-shopům pro nakupování dárků nebo aspoň udělání si přehledu o sortimentu. Pokud jsou vaše produktové popisy suché jako cukroví z minulého roku, snažte se vdechnout jim trochu života se slovy, které zacílí na jejich smysly nebo emoce.

_Zaměřte se také na SEO. Aktualizujte své popisy o klíčová slova a fráze, které lidé v této době nejvíce vyhledávají.

Využijte více platforem pro upoutání pozornosti svého cílového publika

V prvé řadě byste rozhodně neměli podcenit email marketing a pravidelně svým zákazníkům posílat emaily upozorňující na nové produkty, slevové akce apod. Ti, kteří jsou přihlášeni k vašemu newsletteru už od vás aspoň jednou nakoupili nebo je vaše značka zajímá, proto je u nich nejvyšší šance, že vaší nabídky využijí.

Nezanevřete však ani na sociální sítě. Díky růstu s-commerce stále více lidí nakupuje přímo skrz Facebook, Instagram apod. Sociální sítě tedy můžete využít jednak ke komunikaci se svým publikem, ale také na nich přímo nabízet své produkty a služby.

Využijte FOMO

FOMO (fear of missing out) je pro spoustu lidí silný stimulant k nákupu. Akční slevy do určitého data nebo limitované edice mohou nerozhodné jedince konečně přinutit k nákupu.

Je však důležité o termínech nebo limitovaném množství nepodávat klamné informace, jinak velice snadno rychle ztratíte důvěru svých zákazníků.

Ty nejúspěšnější marketingové kampaně v sobě kombinují ověřené strategie, kvalitu nabízeného zboží, ale také lidský přístup. Nesoustřeďte se proto čistě jenom na propagování svých akcí a nabídek, ale někdy zveřejněte něco užitečného nebo zábavného. Lidé milují značky, které jim rozumí.

Svět Dnes na Facebooku
euro