Při vymýšlení propagační strategie se majitelé firem a jejich asistentky domlouvají nad cílovou skupinou, na niž má být propagace zaměřena, formou, jakou reklamu zvolit, a v neposlední řadě nad cenou. Nikdy se nevyplatí investovat do propagace více, než kolik na ní získáte. Před vymýšlením strategického plánu je třeba si promyslet skladbu klientů. Chcete oslovit starší občany bez internetu? Vyberte si reklamu v časopisech a na letácích. Je vaše firma dostatečně známá a vy chcete obdarovat zákazníky za věrnost? Vyberte si potisk reklamních předmětů. Uvážlivě si vyberte praktické, vkusné a na cílovou skupinu zaměřené dárky. Jednoduchý systém obdarovávání byl vždy nejlevnější propagací.

Reklamní tužky s potiskem, trička i sportovní pomůcky potěší

Praktické dárky jsou vítanými propagačními předměty. Pečlivým výběrem předmětů denní spotřeby neodsunete dárek zdarma do propadliště dějin – na dno šuplíku, do krabice s haldou hraček a nepoužívaných věcí v domácnosti. Chcete-li darovat reklamní tužky s potiskem, obraťte svou pozornost na zákazníky, kteří je dennodenně používají. Číšníci, prodavačky, administrativní pracovníci, studenti, školáci, ale i významné osoby. Vyberete-li si propisku v jakostním provedení a s nenápadným ražením loga své firmy, možná si vaší tužky všimne i prezident… A to by pro vás byla největší reklama.

Reklamní klíčenky se hodí zapomnětlivcům i pečlivým lidem

Kdo alespoň jednou v životě nezažil ztracené klíče, jako by – v nadsázce – nebyl. Proto se již školáci učí nosit klíče na šňůrce, mládež je má pověšené na vtipných šňůrkách, dospělí si je ověšují výraznými předměty, které usnadní jejich hledání a při ztrátě případné navrácení. Reklamní klíčenky jsou praktickou pomůckou pro všechny, kdo nosí klíče.

Svět Dnes na Facebooku
  • 8
    Shares