Období celosvětové pandemie, která stále ještě nějakým způsobem ovlivňuje většinu lidí, změnilo pohled na základní hodnoty (zdraví, rodina, životní prostředí) u jednotlivců i ve firmách. Lidé se stále více zajímají o hygienu, ale i témata spojená s ekologií, úsporou energií a udržitelným rozvojem a snaží se zapojit i prakticky.

Home office se těší velké oblibě, osobní kontakt je ale nepostradatelný

Nejvýraznější změnou v oblasti práce v době covidové krize byl přesun části pracovních aktivit na home office. V některých firmách chtějí tuto možnost dál alespoň částečně zachovat na některé dny v týdnu.

Změnilo se totiž vnímání produktivity práce z domova, protože se ukázalo, že zaměstnanci si dokážou udržet profesionální úroveň plnění pracovních povinností i z domácího prostředí. Některé aktivity se přesunuly do online prostoru záměrně, protože přinášejí různé výhody (např. školení a vzdělávání, mítinky) – šetří čas, náklady na cestování a ubytování, a tím snižují uhlíkovou stopu.

Zároveň se ale ukázalo, jak důležitý je osobní kontakt s kolegy a zákazníky. Stále jsou tady odvětví a profese, které nelze zavřít doma, protože jsou nezbytné pro fungování společnosti v podobě, jak ji známe už dávno.

V první řadě jde o zdravotnictví, bezpečnostní složky, potravinářství, obchody se základními potřebami, které fungovaly i v dobách největších lockdownů pořád. Patří sem i výrobní podniky, které sice na čas byly zavřené, ale práci od pásu si nikdo vzít domů nemůže, je proto nutné výrobu s novými hygienickými opatřeními opět nastartovat.

Proč dbát na firemní image

Firemní image má velký vliv při rozhodování zákazníka o volbě značky produktu. Základním pilířem firemní filozofie je snaha o jedinečnost a odlišení od konkurence.

Smyslem firemní filozofie je, aby si člověk, konkrétně zákazník, vytvořil v paměti pozitivní obraz této společnosti. Image firmy, v níž jsou všechny obrazy a míry sladěny, je nejen rychle opět rozpoznatelná, ale lépe se také vrývá do povědomí. Mezi základní prostředky firemní identity patří firemní design, firemní komunikace a firemní kultura.

Obrázek: Pracovní oděv a hygienická čistota jsou součásti brandu.

Uniformy a pracovní oděvy

Mezi možnosti, jak budovat firemní image, patří pracovní oblečení ve firemních barvách, s logy a slogany, samozřejmě vždy čisté a nažehlené. Dnes ještě více než dřív si zákazníci všímají toho, jak jsou prodavači a pracovníci, se kterými přichází do styku, upraveni.

V ideálním případě každý zaměstnanec obdrží několik variant pracovního oděvu, jak reprezentativního, tak účelového – v závislosti na ročním období. Firma by měla striktně vyžadovat užívání daných pracovních oděvů, protože to velmi významně přispívá k vytváření žádané image firmy, snadné identifikace zákazníkem a marketingu.

K tomu se v poslední době přidává kromě dobrého prvního dojmu také pocit bezpečí, který vytváří pravidelný úklid, dezinfekční prostředky, jednorázové rukavice a další potřeby k dispozici na viditelném místě.

Obrázek: V potravinářství je důležitá hygienická čistota.

Čistící rohože zvýší prestiž a ušetří peníze za úklid

Jedním z hygienických opatření může být pořízení kvalitních vstupních čistících rohoží, které vyřeší tři požadavky najednou.

  1. Zajistí čisté a hygienické prostředí v prodejně či provozovně. Zejména na podzim a v zimě se bláto a sníh roznáší po celé budově. A v dnešní době je ještě důležitější hledisko hygienické, veřejná místa musí být často uklízena a dezinfikována, aby se snížilo riziko rozšíření nebezpečných virů.
  2. Sníží náklady na úklid a ochrání podlahy před mechanickým poškozováním tím, že hned při vstupu odstraní z bot drobné kamínky a písek.
  3. Posílí firemní identitu, zákazník okamžitě zjistí, kde se nachází, díky firemním barvám, logu a nápisům na čistících rohožích na míru, které ho uvítají už ve dveřích.

Firma Lindström vám pomůže vybrat a navrhnout čistící rohože přesně pro potřeby vaší firmy (druhy, velikosti, design), aby co nejlépe plnily svůj účel. Tyto vstupní čistící rohože mohou být vyrobeny ve firemních barvách, opatřeny logem firmy, sloganem, případně jakýmkoli motivem.

Obrázek: Nezaměnitelná firemní identita lékárny. Zdroj: Lindströmgroup.com

Venkovní gumové rohože účinně odstraňují z obuvi hrubé nečistoty zvenčí, takže vnitřní prostory zůstávají upravené, protože zejména nejhrubší nečistoty (písek, štěrk, sníh, voda atd.) zůstanou venku.

Hned za dveřmi většinou bývají vstupní čistící rohože, které slouží k omezení roznášení nečistot dále do interiéru. Fungují jako protiskluzová ochrana za mokra a jako zajímavý designový doplněk, který návštěvníka uvítá a svým vzhledem mu sdělí, kam přichází.

EKO čistící rohože na míru s vlastním logem a ve firemním designu následují v prostoru mezi dveřmi, v zádveří, na chodbě nebo v prostoru recepce. 50 % EKO čistících rohoží Lindström je vyrobeno z recyklovaných PET lahví. Vlákna EKO čistících rohoží jsou měkčí a delší než u standardních rohoží, což přináší větší komfort, barvy jsou stálé a nevyblednou.

Pronájem rohoží je výhodnější než jejich nákup

Čistící rohože si firma nemusí kupovat, ale může si je od firmy Lindström pronajmout a nechat pravidelně profesionálně čistit. Výběr vhodné čistící rohože do firmy, aby byla nejen funkční, ale aby i stylově zapadla do interiéru, probíhá s odborníkem firmy Lindström přímo na místě. Zohlední se všechny potřeby a firma pak nemusí investovat do nákupu a údržby drahých rohoží.

Pronájem rohože i s pravidelnou službou čištění a výměny si můžete nezávazně vyzkoušet díky týdennímu testu čistících rohoží zdarma.

https://svetdnes.cz/wp-content/uploads/2022/01/svetdnescz-lindstromgroup-firemni-image-1024x683.jpghttps://svetdnes.cz/wp-content/uploads/2022/01/svetdnescz-lindstromgroup-firemni-image-150x150.jpginfo@press-media.czTipyObdobí celosvětové pandemie, která stále ještě nějakým způsobem ovlivňuje většinu lidí, změnilo pohled na základní hodnoty (zdraví, rodina, životní prostředí) u jednotlivců i ve firmách. Lidé se stále více zajímají o hygienu, ale i témata spojená s ekologií, úsporou energií a udržitelným rozvojem a snaží se zapojit i prakticky. ...Svět Dnes, zprávy z vašeho kraje. Svět Dnes vám přináší zprávy z vašeho kraje, České republiky a celého světa.
Svět Dnes na Facebooku
  • 24
    Shares