3 nejčastější úskalí v online marketingu větších či menších firem

Redakce doporučuje

Revoluční tarif Fintovka od Fonergy

V dnešním neustále se měnícím energetickém prostředí je klíčové...

Proč je dobré zařadit omega-3 mastné kyseliny do každodenního života?

Omega-3 mastné kyseliny patří mezi esenciální tuky, což znamená,...

Téměř všechny menší i větší společnosti mají v dnešní době svůj profil na alespoň jedné ze sociálních sítí, jelikož jsou si vědomy, že se bez nich jen stěží obejdou. Často je nelimituje ani rozpočet, avšak vzhledem k tomu, že se ve virtuálním prostředí neorientují, práce, včetně investovaných peněz, přichází vniveč. Klíčem k úspěchu je totiž také z velké části správné využití lidského kapitálu či know-how v oblasti online marketingu.

Konzistentnost nahrává principům algoritmu

Začátky na sociálních sítích by se daly připodobnit k posilování vlastního těla. Prvně lze pozorovat poměrně výrazný nárůst, poté však dojde na jistý čas k postupné stagnaci. Toto období útlumu je nicméně zcela běžným jevem a je nutné ho překonat vytrvalou aktivitou. Online marketing není krátkodobý sprint, ale běh na dlouhou trať, respektive maraton chcete-li.

Nefunguje ani nahodilé a sporadické přidávání obsahu z důvodu systémového nastavení, pravidelný posting zvyšuje z dlouhodobého hlediska dosah.

Bobřík mlčení se nevyplácí

Mlčení je souhlas. Nereagování na komentáře zvyšuje důvěryhodnost negativních reakcí. Obecně však platí, že člověk očekává odpověď na svou otázku, firma mu tím dává pocitu na osobní důležitosti. S tím jde ruku v ruce budování pověsti jako takové.

Značná část obchodu a byznysu se již přesunula na internet, a proto berte tento prostor jako součást vašeho zákaznického servisu a zázemí. Kamenné obchody a klasický retail sice ještě nějakou budou dominovat, avšak trh je natolik dynamický, že nelze predikovat, jakou dobu tento stav potrvá.

Tvůrčí nástroje

Pokud nedisponujete firemním grafickým specialistou, nemusíte si ho nutně hned najímat. Využít můžete volně dostupných nástrojů s uživatelsky přívětivým rozhraním, kde si s grafikou poradí opravdu každý. Vizuální stránka obsahu je nedílnou součástí kvalitního internetového marketingu.

Nyní už víte, jakým způsobem zefektivnit a podpořit svou činnost na sociálních sítích. V případě, že byste chtěli pro tyto procesy využít schopností a zkušeností profesionálů, obrátit se můžete přímo na reklamní agenturu.

euro