Sociální sítě a jejich význam pro marketing firem

Redakce doporučuje

Boby Hall Brno: Perfektní prostory pro nezapomenutelné akce všeho druhu!

Hledáte unikátní a flexibilní prostory v Brně pro váš...

Čtyřcestný směšovací ventil MIX M4-25 – jak funguje a kde se osvědčuje?

V moderních topných systémech je přesné řízení teploty a...

Ticho lesa narušuje jen jemné bzučení – drony mění pravidla myslivosti

Když se řekne myslivost, většina z nás si představí...

Jak prodat firmu krok za krokem

Prodej firmy je závažné rozhodnutí, které by mělo být...

Chuť jako zážitek: proč je vědomé užívání smyslů klíčem k rovnováze

V dnešní uspěchané době často přehlížíme sílu drobných okamžiků....

V tomto článku vám představíme sociální sítě, které v současnosti ovládají většinu marketingových nástrojů úspěšných firem. Jak se říká, kdo na nich není, jako by dnes nebyl.

Co jsou sociální sítě

Sociální sítě jsou internetové stránky pro sdílení obsahu a komunikaci mezi uživateli. Jsou přístupné nejen běžným uživatelům, ale také firmám. Jelikož dokáží spojit mnoho lidí s vaší společností, jsou tak vhodným nástrojem pro zvýšení tržeb či povědomosti o firmě. Správa sociálních sítí není nic těžkého, navíc můžete využít chatbot na Messenger, který odpoví na otázky za vás a ušetří tak váš čas.

Jaké sociální sítě jsou nejpoužívanější?

Mezi nejčastěji používané sociální sítě patří Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, či oblíbená sociální síť TikTok. Tyto stránky vám nabízí možnost sdílet fotografie, animace, videa, či textové příspěvky. Jsou ideálním nástrojem pro online marketing. Sociální sítě jsou základním kanálem pro influencer marketing.

Reklama a influenceři

Většina firem, spolupracuje se známými tvářemi těchto stránek (influencer = od slova influence, tedy někdo, kdo má možnost ovlivnit, mít vliv). Influencer marketing může vypadat tak, že zaplatíte dané osobě peníze za propagaci vašeho produktu, či se dohodnete na výměně věci/služby za jeho veřejný subjektivní názor.

Zvažte, které influencery oslovíte. Udělejte si průzkum a zjistěte, které české online celebrity spojuje s vaší firmou více než jen pouhá reklama. Oslovíte tak přesně ty lidi, které potřebujete.

Pokud si budete tvořit video obsah sami, nezapomeňte na to, že existuje YouTube SEO. To znamená, že ke každému nahranému videu je potřeba vložit poutavý titulek a popis s použitím klíčových slov.

Nezapomínejte jít s dobou a následujte potencionální zákazníky tam, kam sami nejčastěji chodí. Založte si účty na sociálních sítích a začněte komunikovat s fanoušky.

euro