Vydané dluhopisy dopomohly investiční skupině DRFG k zajímavým investicím napříč obory

Redakce dopopručuje

Proč se vyplatí zvolit truhlářství namísto běžného obchodu s nábytkem?

Zařizujete atypický interiér? Nebo jednoduše toužíte po nábytku, který...

Zdravotnické přístroje a vybavení, bez kterého se neobejdete

Najít spolehlivého partnera ve světě zdravotnického vybavení, který přináší...

Reklamní předměty a firemní dárky

Reklamní předměty se stále udržují na špičce oblíbených marketingových...

Investiční skupina DRFG Davida Rusňáka o sobě dává vědět v obchodním světě čím dál tím silněji. Jeho ambiciózní plány v moravské metropoli Brně v podobě investice do hokejové haly, která nese jméno DRFG aréna, už zrealizoval a  také by se rád podílel na proměně zdejšího výstaviště. Sám osobně fandí Brnu pro jeho regionálnost a malost, díky které je zde snazší navázat kontakty, v porovnání s Prahou. Tím ale neomezuje působnost své společnosti na oblast Moravy. Silná myšlenka, dobrý nápad a snaha něco udělat a změnit je, dle něj, základ dobrého byznysu a tomu se pak bude dařit kdekoliv.

drfg - logoJaké budou další kroky společnosti, která v současnosti disponuje hodnotou ve výši dvou miliard korun? Z původní necelé půl miliardy je to za dva roky skutečně velký nárůst, k tomu společnosti pomohl zejména cizí kapitál získaný díky vydaným dluhopisům. DRFG dluhopisy mají minimální výši úpisu 100 tisíc eur a jsou tedy určeny pro velmi kvalifikované investory. Spoléhat pouze na cizí kapitál ale rozhodně nechtějí a proto v současné době nabízejí již i dva investiční podílové fondy.

Díky nedávným investicím do oblasti energetiky a lékárenství vyvstalo mnoho otázek, jak je možné v těchto oborech ještě konkurovat. Specifická regulovaná část v energetice, kterou jsou obnovitelné zdroje, není natolik konkurenční, aby nebylo možné s relativně malými projekty proniknout na trh. A v oblasti lékárenství se nikterak netají svými plány stát se trojkou na českém trhu. A vzhledem k tomu, že rozdíl v počtu poboček dvou významných řetězců je propastný (první má přibližně 350 poboček, druhý kolem 180 a třetí hráč na tomto trhu pouhých 18), je zde šance na úspěch je skutečně veliká.

Investice do nemovitostí, zejména těch komerčních, ale zůstane i nadále jedním z hlavních pilířů obchodní strategie investiční skupiny. DRFG zkušenosti s touto oblastí má skutečně bohaté. Byť by se na první pohled mohlo zdát, že výhodně investování do obchodních center už je dávno minulostí, promyšlená strategie společnosti a cílení na diskontní řetězce se ukazuje jako trefa do černého. Další rychlý nárůst objemu aktiv lze tedy očekávat i v dalších letech.

Svět Dnes na Facebooku
euro